Monday, 3 December 2012

경영목표 및 전략


[경영방침] 3관

관찰 - 지속적 연구 및 활동수행
관심 - 필요로 하는것을 알고자 하는 열정
관계 - 쌍방교류와 소통


[중장기 경영목표] 연구 - 현상의 다각도 고찰
서비스 - 퍼포먼스/ 출판 / 전시 및 부대행사 
변화와 혁신 - 인식의 변화/ 삶의 질 향상

[추진전략] 고품질 연구역량 강화 
사회에 대한 책임있는 서비스  
개인<->조직간 상호작용 활성화 
고객 중심의 고부가가치 서비스 제공


Management Objectives and Strategies

[Management Policies]

Observation – Continuous Research and Activity Performance
Interest – Desire to Know What the Needs Are
Relationship – Two Way Interaction and Communication


[Long Term Management Objectives]

Research – Consideration of conditions from various perspectives
Service – Performance/ Publication / Exhibition and Subsidiary Event
Change and Innovation – Change in perception / Improving quality of life


[Strategies]

Reinforcement of high quality research capability
Responsible service about the society
Individuals <-> organizations, activation of reciprocal action
High value-added service provision focused on customers

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